"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Aug 30, 2010

happy birthday ----> my past love

happy birthday to 'him'...? (him tu adalah my past love or in other word, my exbf la kn)

again.. hari ni hari jadi die.. so xde yg pelik kn klu i tible2 teringat kt die kn?..

even i believe yg i da 90% recover dr kenangan dulu (klik sini dan sini) tp sesekali bile teringat kenangan lame i realized mmg susah nk heal perasaan2 yg i boleh classifiedkn sbg bodoh+bangang ni.. klu la i ade kuase ajaib.. i akan padamkn sume kenangan2 i ngn die.. i xnk igt die lg dah.. i nk move on..

Ya Allah.. realitynye.. xde kuase ajaib mcm tu dlm dunia ni.. kn?

tp.. 1 thing i nk janji ngn diri i..
this entry should be the last entry i nk mention psl die..
i promise!!!

to him
ak tau kau mungkin bahagia.. or sememangnye sedang berbahagia ngn si dia sekarang..
aku tau ko da nak kawin pun..
tahniah..
tp maafkan aku sebab aku xmungkin akan mendoakan kebahagiaan kau..
sbb aku sgt percaye kau tetap bahagia walaupun tanpa doa dari aku..
Amin..







sedang i berblogwalking td, suddenly i terjumpe this quote..

'kite MESTI PERLU HARUS jumpe dengan orang yang salah before kite jumpe dengan orang yang tepat untuk kite '

credit to farhana fabulous

thanx for cheer me up farhana..


hopefully i will found the 'right him'.. =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...