"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 18, 2011

Monday datang lagi =.=' | Cik EEMIR




Malasnye nak pi keje ari ni
rase x puas cuti weekend ari tu
wuwuwuwu

'How I wish Monday will never come'
O.o

boleh x mintak mcm tu..? hihihi
tibe2 Allah makbul doakan aku, Jumaat ni kiamat.. confirm Monday will never never never come punye..

TAK NAKKKK
T__T

****

just now i check my shoutbox n i found this



no..no..no.. i bukan nak tayang follower i yg xseberapa tu hokey. korang jgn pandai2 buat spekulasi yer ^.=. babab nnt

to miss eemir:
sure i can dear

this is my email;
vanillapink@yahoo.com

YM
quinn_zhoura@yahoo.com

i pon sure happy dapat share my experience with u.
hopefully u will pass the interview with my help
^.^

okey guys. time to work.
hopefully hari xbuat salah n xkene marah lah
amin!

eh klu u lelaki pon i tetap xrisau
suke lg ade
hahaha
ciss ... gatainye aku

just joking!
=)))))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...