"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 28, 2013

Sakit tekak

Masuk hari ni dah 2 hari dah tekak aku ni sakit. Tapi bukan sakit yang biase2 tu. Tapi sakit yang setiap kali kau telan air liur ibarat macam kau telan bara api. Gitu lah gamak nye, bukan aku sesaje nak hiperbola ye. Tapi yang aku pelik tu makan aku selera.. hehehe

Niat nak jumpe doktor tapi tahu lah bila. Esok or weekend lah. Kalau esok means aku gi klinik hsbc lah. Wahh sejak 2 menjak nikan rajin bebeno gi klinik. Tapi udah sakit nak buat lagu mane kan.

Dikala aku menulis entri ni pon aku tahan je dari telan air liur, trauma lak rasenye. Sakit kot.. huhu. Menyesal jangan kate la. Time sihat dulu tak berpantang asik minum air sejuk je. Air suam tu jangan harap aku nak minum kan. Tak selera ok.

Tapi alhamdulillah, so far tekak aku je yang sakit tapi batuk tu tak lah teruk sangat. Tu pon sebab aku try tahan diri dari mengemam gula2 ape ntah name nye aku lupe, tapi untuk sakit tekak tu la, selalu aku amik gula2 tu tak pernahnye elok pon, last2 sekali baik sendiri je.

P/s cepat2 lah sembuh, dah tak larat dah ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...