"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Aug 25, 2013

Frustrated la

Hari ni aku buat keputusan drastik dimana aku telah memotong rambut aku sependek pendek yang mungkin... Setelah 5 tahun kot.. Akhirnya...

Aku potong rambut sebab rambut aku mengalami keguguran tahap kronikkk.. Kat mane2 dalam rumah aku ni kau orang boleh nampak rambut aku bersepah tak hingat punya.. Tak hagak2 bila gugur..

Bapak aku dah banyak kali bising rambut aku gugur.. Aku biase lah buat dekkkk...

Aku bukan tak suka rambut pendek tapi masalah bila rambut pendek adalah rambut aku akan jadi sangat lah tak style.. Lagi2 bila tengah kering.. Confirm kau tak sanggup nak tengok punye.. Even worse adik aku cakap "asal ko potong rambut macam Kris Jenner".. Macam haraaaaammm

Sebelum ni aku tak pernah nak beli whateva jenis krim rambut seumo hidup.. Hari ni aku beli jugak sebab tak nak rambut aku bertambah teruk.. Aku beli krim lebat dherbs.. Bapak mahal RM28. Tapi bila sapu kat kepala.. Aihhh.. Syok jugakkk.. Harap2 rambut aku jadi cantiklah pas ni..

Another thing buat aku frust hari ni.. Toilet aku.. Aku serius tak faham kenapa toilet aku selalu kotor.. Padahal aku every week cuci kot.. Tak hagak2 la kau ni toilet...

Pastu aku nye toilet bowl pon same.. Manjang nampak kotor... Sebab aku hari2 berak ke?.. Aiii.. Tak kan tak boleh nak berak hari2 kot

Stressss!
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...