"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 27, 2015

Tired

Dalam tak sedar.. kebelakangan aku rasa aku memang mentally and physically tired.. Physically memang nampak macam tak ada apa2.. tapi kat dalammm.. rasa macam gunung berapi tunggu nak meletus jer ni..

Aku penat lah.. penat dengan kerja aku sekarang.. penat nak kerja malam lagi.. its been 4 years and 3 months now.. and tak tahu lah sampai bila aku nak macam ni.. That's one thing, dengan masalah team. Like seriusly team aku memang banyak issue sekarang. One thing after another. Belum campur tak dapat cuti raya lagi. Haishhh. Tu memang issue buat gadoh tu.

Like today.. aku naikkan suara ngan opismate aku.. Just because die komen how i did our briefing schedule. All of sudden aku macam tak boleh kena usik? Aku tak boleh terima kritikan.. Bila aku pikir balik nape aku nak melenting? Bukan nya dia cakap dengan nada kurang hajar pon ngan aku. Tapi aku yang over2 nak emo like macam kau bagos sangat.

And aku rasa aku tau sebab apa.. Sebab aku penat. Diulangi.. penat!

Pakkal aku sekarang gunapakai konsep syukur jer ni.. Syukur ko ada kerja.. syukur kau ada sumber pendapatan.. so dok diam2 jer lah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...