"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Oct 4, 2015

Kuang hajar!

Kurang ajar sangat perut aku ni... aku kan tetiap hari memang bangun standard lah pukul 12 tengah hari. Bangun tidur perut pon tak ada lah lapar sangat. So makan sikit jer dah kenyang. Aku pon macam happy sebab makan sikit kononnya. Kalau ada kek secret recipe sekali pon tak leh sumbat konon dah full. Bangga sangat sebab perut aku sangat baik.

Pukul 8 malam... okay.. perut dah lapar banyak.. makan macam kuantiti makan tengah hari.  Tak apalah kan sebab nanti aku pon tidur lambat.. Biasa pukul 4 pagi.

Masuk pukul 1 pagi... perut dah menggigil. Nafsu berleluasa. Puas tahan.. masuk dapor.. masa tu nasik 2 pinggan, segala kek, biskut, air kopi aku bedal. Kuang ajar sangat kann? Lepas tu pukul 4 pagi tepat kau tidur.. Hazabedah betulll lah..

Sekarang kau bagitau aku camne badan aku tak jadi tong drum? Kalau kau jadi aku tension tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...