"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 6, 2011

Khalin Diana Radellah





u guys mst igt aku seorang kawan yg terukkan.. ya aku memang yang sgt teruk bile aku terlupe befday kawan baik sendiri
OMG!!!
but... plizz trust me..
sesungguhnya aku tersangat la xsengaja
maafkan aku ye khalin

T__T

......................................................

Dear my bestie, khalin..

HAPPY BIRTHDAY SAYANG


hopefully xterlambat utk aku wish selamat hari jadi kat ko.. sirius aku lupe sesangat nak wish befday ko semalam (5.3.1987). ntah la.. mungkin sbb semalam aku balik kampung jadi aku terleka. tapi aku rasa mungkin juga sebab semalam tibe2 aku hilang ingatan kot dats why la aku terlupe (alasan semata-mata, sila jgn percaya.. hihi) jahat nye aku kan...? hope ko jgn la kecik hati ngn aku ek khalin. sesungguhya khalin, andai kata aku ada kuasa utk undurkan masa, pasti aku akan patah balik ke dua hari yg lepas supaya aku xterlepas hari jadi kawan baik aku sorang ni.. huhu

tapi reality nya mmg xade kuasa seperti itu kan khalin.. huhu




hihi.. gambar ni aku amik dari facebook khalin je. sori ye khalin sbb cilok pic ko dan dengan selambanya mengexpose gambar2 ko kat blog picisan aku ni. hopefully u dun mind la k. tp aku yakin ko xmarah kan khalin. how do i know?.. coz i know i am ur best ever friend not only in this world but also for the whole universe right?.. ah.. khalin, u dun have to answer this question because i olready knew about it.. hihihi.. gile perasan aku ni kan.. ngehngeh

sebenarnya aku sangat berutung sebab mengenali ko khalin. walaupun persahabatan kita sudah pon mencecah 10 tahun, tapi ia tetap utuh seperti dulu. ko lah satu2nya sahabat yang paling memahami aku dalam hayat ini. utk pengetahuan semua, tarikh 5.3.2011 iaitu tarikh hari lahir khalin sendiri, juga merupakan hari ulangtahun persahabatan kami yang ke 11. ya.. sudah 11 tahun kami berkawan. coolkan? MRSM PDRM, Kulim, Kedah telah menemukan kami.

terlalu banyak kenangan pahit manis sepanjang 3 tahun kite bersama di MRSM PDRM yang tidak akan dapat aku lupakan khalin. aku bersyukur sgt sebab ALLAH takdirkan kite sebagai kawan baik. tau x khalin kenangan yg paling sentimental antara kita yg paling ak xdpt lupakan (cewah).. masihkah kau igt mase kite form 3, mase tu aku aku gi camping homeroom kt padang sekolah. ye.. sila percaya apa yg anda baca. kt padang sekolah sahaja. bukan kat hutan rimba mana pon.. hihi.. so 2 hari kite xjumpe. aku sedih sbb aku sorang je dlm geng kite yg kene pegi camping. yelah, aku homeroom amanah. korang(ko, didie n liza) homeroom bakti. sape lah aku nikan..(okey aku mengarut je tu.. hihi) igt lg x ape yg ak dapat lps aku balik dari camping?.. surat dari ko.. hihi.. sweet kan??.. ko ckp ko rindu kat aku sbb 2ari xjumpe.. alolo comelnye mase tukan.. biase la.. budak2 sekolah lg kan. bagi aku suweet sgt khalin. sampai sekarang aku simpan surat tu. it was so thoughful babe!thanx for the memory khalin!

khalin, semoga tahun ni menjadi tahun yang paling bermakna buat ko dan persahabatan kita ye..
I'm so lucky to have such a great friend like you... who'd forgive me if I forgot ur birthday.
Happy Belated Birthday!
love u bestfriend..

p/s: klik sini klu nak terjah blog khalin=)








1 comment:

Khalin DIANA Radellah said...

sweeeeeeettttttttttttttttttttttt!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...