"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 29, 2011

Mastura Mohd Din




Dalam kita berkawan, bukan mudah untuk kita mencari seorang sahabat yg boleh menerima buruk dan baik kita, yg sedia membantu bila kite berada dlm kesusahan dan tidak pernah berkira bila dlm apa jua kebaikkan yg die berikan pd kita. Dan yg plg penting, dia bukan mencari kita time ada masalah shj. klu x jgn nak tunjuk batang hidung, mesej tanya khabar pon haremm nak dapat.

Mcm aku, aku bukan lah seorang kawan yg sempurna. aku seorang yg pemalas. kemas bilik bile aku rase nak kemas. bile musim final exam, my room will look like a hell. kertas buku bersepah kalah budak dekan.. huhuuu...

plus, i'm not a good cook. boleh dikira dgn jari berapa kali aku masak main dishes for 2 years n half utk room8 aku. habis baik pon aku tolong masakkan sayur campur. klu agak2 lame xmasak, aku buatkan nasi goreng or bihun goreng. tu pon pedas tahap gile.. rum8 aku nak mkn pon mcm orang mati laki =.="

tp aku bertuah sebab dapat seorang kawan yg baik seperti kamu




bile aku busy konon2 belajar, n xsempat nak kemas bilik (okey, tu tipu je.. sbnrnye malas.. hiheee) kamu selalu tolong kemaskan bilik. bile barang2 aku bersepah, kamu xpnh merungut pon, walaupun mungkin masa tu kamu pening kepala tengok bilik mcm tongkang pecah. just accepting the way i am. selalu masakkan makanan yg sedap2 utk kami, housemate tersayang. bila ade makanan yg sedap2 dari rumah , kamu xpnh lupe bawak utk kami rase. bila aku sakit2 badan, kamu tolong urutkan.. uuu.. best taw kamu urutkan..

kenangan yg paling xdpt dilupakan bile kamu tolong korekkan telinga kita mase part 4. mase tu mmg telinga aku da tahap kronik dah. sakit gila. smpi kita kene beli ubat. kamu tanpa rase geli tolong korekkan telinga kita. dah lah masa tu kite baru titik ubat cairkan tahi telinga. mmg terbaik la kan. klu kamu xde tataw la camane. u such a sweetheart darling! (masz, kamu jgn muntah yer.. haha)

to masz dearie,



nnt bile free kite pi makan kat TGI Friday okey=)

1 comment:

MasturaDin said...

wuhuuuuu..terharu sey..bile mase plak wujud entry ni..bru sedar ttg kewujudan nye...thanx..thanx...hahahaha..so sweet...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...