"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 2, 2011

Kenape i tulis entri macam tak habis?

Assalammualaikum

minta maaf pada readers My Blog My Story sekalian coz sejak dua menjak ni entri i macam sewel sikit.. Haha kalau uolls perasan, my previous entri macam tak berape nak habis je kan.. Huhu.. Memang tak berape nak habis pon. Ekceli i tengah belajar nak post entri thru henpon je.. Almaklum la henpon baru beli harus excited nak meng'fully utilised' kan henpon baru ni.. Hehe upsss.. Macam saja je nak i cite yang i beli henpon baru kan... Hihihi..

Ekceli i bukan la nak tunjuk batak sangat yang i beli henpon baru. Yalahhh.. I bukan beli henpon canggih sangat pon.. I just beli nokia c3 je.. Murah pon murah, canggih pon canggih.. Eh tak ade lah canggih pon sebenarnye tapi appearance die nampak canggih lah.. Hihi ade wifi and boleh bertenet bagai. I rase da cukup okey dah. And yang paling penting boleh updet walau di mana jua i berada. Kannn? Tapi yang tak bestnye nak updet tru email ni limit sangat plak wordsnye... Erm okey la byeeee

2 comments:

Anonymous said...

syuraaaaaaaa!!!!!!!!!!

my long lost friend!!!
my 'unit'mate dulu..
ingat lagikah ko kat aku??
hahahha...
mish uu!!!

SyuraLatif said...

naddd
my first housemate ever...!
mish u too
mne taw blog aku ni.. hehehe

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...