"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 15, 2011

apa yang jadi pada akaun facebook kita selepas kita mati?







kadang2 kita tak pernah terfikir yang benda sekecil ni boleh menyebabkan kita tersiksa kat kubur ni kan. tak tahu lah orang lain. tapi untuk i, i tak pernah terfikir pon.. cehh.. kudus sungguh i ni kan.. hehe..

tapi, i tak adalah sampai nak tutup akaun fb i. cuma mungkin lepas ni i akan gunakan fb ni ke arah kebaikkan lah. maksud i.. untuk mengeratkan silaturrahim ngan rakan2.. cewah.. mungkin ada yang kata i dah makin baik. hehe. tak adalah makin baik. cuma mahu memperbaiki diri sendiri sahaja. sila jangan perli saya okey.. hehe umur pun dah meningkat. kubur kata mari. dunia kata pergi. cehhh ayat nak kelass jer kan. haha

pada kawan2 mahupun peminat (sila jangan sekeh saya) yang terbaca entri i ni, harap amik iktibarlah dari entri i kali ni. kalau ada apa2 yang tak puas hati ngan sesiapa, elakkan lah dari post kat fb bagai. sebab secara tak langsung kita dah mengajak orang lain untuk menyokong sama. mungkin orang tu yang salah tapi kita maafkanlah. lagi hangat sambutan pada post kita tu, maka lagi hangat juga lah azab dikubur yang bakal kita rasa kelak.

pesanan untuk diri sendiri jugak.. hihi

renung2 kan dan selamat beramal.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...