"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Oct 29, 2011

gua melepak sampai ke Nilai



pergh.. gila sosial gua sekarang ni. malam tadi gua melepak dengan kengkawan ofis sampai ke Nilai kot. first time gua lepak lama2 kat Nilai. pukul 3 pagi lak tu. gua terasa sungguh begitu amerika sekali tatkala gua menaip entri ini. muahahaha. bangga2.. eh terbangga puloks.

ni kalau bapak gua tahu gua melepak jauh jenak camni mahu dia rembat gua dengan tali pinggang. huhu =.= bapak gua dah lah ustaz bahasa arab. takut tak?


*gambar tak ada kena mengena dengan entry*

tapi biasa lah kan bila member satu ofis dah berkumpul
apa lagi yang mampu kitorang buatkan ehehe
bermulalah sesi meluahkan perasaan
perghh memasing dok bukak cerita pasal ofis. pumpang sana pumpang sini
tangan kaki muntot semua terangkat habis wa cakap sama lu
punyalah semangatkan
tapi best!!!
rasa release sesangat
tapi weolls banyak cerita pasal kerja ajelah
pasal hal rumah rumah tangga masing weolls tak campur
harap maklum=P


tapi yang kesiannya ofismate i yang lelaki sorang ni bawak kawan join sekali
muka pun dah terkulat2 dengar kitorang berborak
confirm mamat ni bosan
yang ofismate i ni pun bijak sangat bawak kawan kan
kesian orang tu. nasiblah.

tapiiii
dalam bosan2 tu sempat lagi dia ayat member i, farah
orangnya memang siyes comel taw
kebetulan mamat tu ngan farah pakai BlackBerry

mamat: nak pin?
farah : owhh.. pin i xxxxx
mamat : bukan. i nak pin tudung.

kah kah kah
i punya gelak lah sampai nak menangis siyes lawak

eh camne ek nak endingkan entry ni
bai jelah

hihihi

2 comments:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

klu yna mau tutp muka ngn tudung saji, huhuhu

Ce'gu JAERA said...

ehehehe.. saya pun kelakar nak baca...
agaknya mamat tu minat ngan farah juga kot.. ehehe

followed (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...