"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Oct 4, 2011

Katak yang Gemuk



Haiiii

tiba-tiba tengah hari buta ni i teringat pulak kat kawan i sorang ni
siapa lagi kalau bukan SEPET
hehehe

pet, ko jangan pelik plak aku teringat kat ko
hihi

sebenarnya i teringat last 2 weeks
i beraya kat rumah bekas tuan rumah kitorang kat rawang
beraya ngan mas and sepet lah
tuan rumah kitorang tu namanya kak nur

so kat rumah kak nur tu ada lah seorang budak ni
husna nama budak tu
mulut dia...... ya rabbi....
memang lah laser habis kan..
tak padan ngan budak 5 tahun
tapikan.. i rasa budak kecik memang laser pon
huhu.. i biasa je kene budak2 tegur jerawat i bagai
memang lah rasa cam nak debik je
tapi... budakkan.. anak orang pulak tu
saborrrr je lah....

nilah budak husna tu
mulut dia kalah orang tua
dia punya posing tu rosnah mat aris pon menangis tengok weyhhh

tapi yang lawaknye tu kawan i si sepet tu pun kena jugak
ada kah patut dia kata sepet gemuk
i teringat pon cam nak gelak jer

pet, bila aku teringat dia cakap tang

"katak yang....... gemuk"

aku boleh layan gelak sorang2 wey
budak tu cakap aku elephant ke aku rasa tak lah pelik sangat
dah memang aku ni gemuk
tapi dia cakap ko gemuk aku memang rasa kelakar gila
tak boleyh terima dowhh aku

tapi sebenarnya i rasa si husna tu bukanlah nak cakap sepet gemuk
sebab before tu kak nur ada cakap kat si husna

"husna husna, dalam perut auntie tu ada baby tau"

for those yang tak tahu sepet tengah pregnant
si husna tu pon macam tak percaya je
yalah sepetkan kecik
tak nampak pon macam pregnant


expected mother yang paling selim melim hehe

so dia pun dekatkan kepala dia kat perut sepet

"a ah lah ada baby!!"

lepas tu yang sepet boleh plak cakap balik sambil pegang perut husna

"yang ni confirm ada baby kan"

wakakaka
gelak besar lah i


tu baru sepet
tak campur lagi ngan mas buat halnya


adoi lawak je i teringat balik

apa2 pon memang best lah beraya ngan diorang that day
gelak je memanjang

alamak, time to work.. babai



3 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHA...I LOIKE...=)

SyuraLatif said...

ehh... sape yang loike sangat neh? hehe

Anonymous said...

HEHEHE...SECRETO ADMIRERO...HIHI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...