"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 25, 2012

Lupa

Seumur hidup aku kan, aku tak pernah percaya istilah 'terlupa' tau. The only 'terlupa' thing yang Ku boleh accept is, bila melibatkan barang or benda lah. Tapi bila melibatkan janji memang bagi aku unacceptable.

Melibatkan janji? Janji macam mana tu kan? Okey let me give you example yang paling common lah. Ermmm.. Let say studentlah kan. Lecturer cakap next class ade kuiz. Balik rumah huhahuha bila sampai next class lecturer cakap ada kuiz hari ni boleh pulak kan terbeliak mata kalut baru teringat hari ni ada kuiz. How come boleh lupa kan?

Seumur hidup aku, jarang lah aku nak lupa bila berjanji ngan orang ni. Melainkan aku buat2 lupa je. Lepas tu brlakonlH menggelabah.bagi alasan bagai.. Haha

Tapi hari ni dalam sejarah.. Aku lupa aku ada apppointment ngan valuer rumah aku baru beli tu.. Huhhhhuuu..

Malunyerrr. Dah lah aku baru bangun kan.. Dengan tak mandinyer gi jumpe that uncle. Omg!! Tak suke okey!

Sumpah lepas ni tamo jadi pelupe lagi.. Huuuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...