"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 24, 2012

Penat tahap gaban.

Munggu ni buat kesekian kalinya aku balik kampung. Kitorang satu family buat kenduri arwah untuk ahli2 keluarga kami yang dah pergi. Alhamdulillah semuanye selamat. Yey :-). Berbaloi gua tidur 3 jam je beb malam tu huhuuu..

Tapi walau pon kenduri doa selamat je. And tetamu yang datang pon aku rasa tak sampai 30 orang pon tapi... Nak kemas semua barang... Kau jangan cakap lah... Ketaq kot lutut. Bapak segala penat kauuu.. Yelah orang tak biasa buat kerja rumah kan.. Balik kampung je baru nak mengadap periuk kuali belanga bagai. Memang terkujat lah segala jenis otot2 dalam badan ku yang cumil ni.

Dah nama pon kenduri kan ofkozes lah bab nak mengemas lah yang paling seksa sekali tau. Bab nak keluar barang memang iolls terror. Haha.. Tapi bila nak mengemas memang sakit ko. Huhuhu.. Sampai sekarang pon aku rasa sakit2 badan especially kat celah kelengkang. Masa nak angkat barang naik rumah tadi agak azab jugak lah.

Tapi bukan aku sorang je yang penat tau. Budak kecik ni pon tak kurang penatnye. Dari sampai rumah tadi dah tersadai hahaha



Hahaha.. Junior.. Junior..:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...