"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Aug 12, 2012

Shopping

Currently kat tesco.. Shopping baju basahan untuk pakai dikampung nanti. Extra large okey.. Weee.. :-) eh macam bangge pulak beli baju besar kan.. Haha..

And ade beli a few private stuff.. Sume dah terkoyak rabak kan.. LOL

Boleh pulak mase nak bayar tadi ade baby tarik beg aku. Aku ingat ade manusia mane lah nak rompak aku kan.. Berderau kau. Nak gugur jantung aku.. Haha.. Kuat jugak baby tu tarik beg aku tu.. Kelakar je..

Lepas tu masa nak bayar tu pulak.. Boleh pulak orang tesco tapi bukan cashier la.. Just tolong2 cashier.. Die gi sangkut spender aku beli tu kat bahu dia. Macam kau sangkut towel kau pulakkan. Adehhh.. Kalau saiz xs tak pe la gak ni XxL kot. Lepas tu buat muka tak bersalah je. Serabai betul.

Tak tahu lah sape yang serabai sebenarnye. Aku ke mamat tu.. Hahaha




posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...