"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Aug 12, 2012

Sugar daddy

Sepet bagitahu one of our friend ade sugar daddy. Yeah sugar daddy okey!

And kawan aku tu definitely bukanlah dalam kategori cantik sangat.. Badan pon tak la solid sangat tapi okey lah.. Kulit hitam manis (gelap dari aku pon).. Plus pakai tudung lagi..

Aku tak faham sebenarnye camna oranf cam dia boleh ade sugar daddy. Masalahnye ade pulak sugar daddy nak kat dia... Hahaha.. Kejam sungguh ayat aku kan. Yeah i knoww.. Mesti korang cakap macam lahh aku ni lawa sangat kan. Tapii.. Hello.. It is not about me okey.

Memang syok kot ade sugar daddy ni. Yalah ade orang support kan. Mau tak syok ko.. Patut lah aku nengok kawan aku tu kemain lagi barang2 dia.. Tapi kalau sugar daddy yang bagi.. Cam baik tak payah kot.. Hehe..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...