"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 14, 2013

April dah???

hello semua

sedar tak sedar dah 2 bulan jugak lah aku tak updet belog aku ni kan. aku tak tahu lah kan korang kan.. tapi bagi aku lah.. masa sekarang ni cepaaaattttt sangat berjalan. lepas seminggu, seminggu.. and then seminggu lagi.. tup tup sekarang dah bulan april dah... like seriously???? haihhhh.. cepat betul dah bulan april. giler kan.. boipren pon xde lagi neh.. hahaha. tu jugak yang ko risau kan ek.

bila dok pikir masa yang berlalu ngan cepat ni. berdebar2 pulak hati aku ni.. kenape? aku rasa korang pon tahu kan, masa berlalu pantas adalah salah satu tanda2 akhir zaman. korang takut tak? aku takuttt. takut sampai rasa nak nangis..  Ya Allah dah cukup ke amal ibadat hamba mu ni? Takut lah...

tapi.. tu lah masalahnye.. tau takuttt tapi tak pernah pulak cube nak memperbaiki diri sendiri. haihh.. memang dasar manusia aku nih.. sobss.

masuk 2 hari dah my parent fly away for umrah.. yeppp.. the are now performing their umrah. oh not yet lah.. sekarang mungkin tengah berjalan2 kat madinah.. sebelum madinah diorang kat egypt.. tak sabar nak tengok diorang bergambar dekat piramid.. wow.. super excited. harap2 lah kamera yang aku beli tu digunakan. huhuhu sabtu ni kot baru start umrah.. Alhamdulillah... murah rezeki mak ayah.. at last dapat jugak diorang jejakkan kaki kat rumah suci Allah.. agak2 korang mak ayah aku doakan tak aku cepat bertemu jodoh ek? hehe.. desperate no bunyik nye kan.. hew hew hew..

sebelum fly tu mak aku dah pesan dah jangan tengok wayang. haha.. tapi semalam aku ngan kazen aku gi lepak kat putrajaya. mihihi.. ala lepak jer.. bukan tengok wayang pong kan.. mesti mak tak marah kot.. ='(

see ya!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...