"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 10, 2013

Hangin

Firstly aku nak cakap yang aku tengah dalam mood menyampah. Menyampah dengan kes sharnaaz tak jadi nak masuk merisik shila amzah. Kah kah.. Mesti korang ingat sapelah aku nak menyampah sangat tu kan. Rupe2nye retis dua orang tu.

Hangin satu badan je bila bace gossip pasal derang ni. Masa derang hangat bercinta pon aku hangin jugak. Dah putus lagi lah aku hangin. Jadi kesimpulannye memang aku tak gemar mereka dua ni.. Haha..

posted from Bloggeroid

2 comments:

Biskut Merry said...

Waa samala aku meluat tahap nak muntah.
Ini semua poyoo :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

ok, dah boleh minang sharnaz skrg, hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...