"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 4, 2013

aku terkezut

another shocking news for today (apart of mamat hsbc from previous entry), my primary school friend, B@ria'@h is getting married. yesss.. she's getting married!!.. tahniah2.. sampai dah jodoh kawan aku sorang. eh tapi tu tak adalah shocking sangat.. memang aku tahu dia akan kahwin dalam mase terdekat ni.. sebab die pon memang dah bertunang lame dah. tapi yang paling mengejutkan aku adalah bakal laki dia tu rupe2 nye budak kelas kitorang jugak..

lahhhhhhhaiiii????? 

agak terkejut jugaklah sebab aku memang tak tahu ape2.. seriusly no idea at all.. apesal tak ade sape bagitahu aku woi.. tapi aku rase azren pon tak tahu kot sebab kalau dia tahu definitely die akan bagitahu aku dulu... kalau tahu pon, mungkin baru tahu lah.

B@ri'@h..  tak sangke pulak aku.. punyalah aku tak amik tahu pasal kau kan.. nyesal pulak aku tak amik tahu pasal kawan2 lame.. kalau tak, tak adelah lah aku terkejut tahap nak meninggal macam ni.. LOL

lagipon aku macam teringat yang T@mim (bakal laki B@ri'@ah) macam pernah try azren dulu.. so bila mase pulak diorang bercinta eh?.. konfius aku.. eh yang aku sibuk nak konpius pasal depa nak buat ape kan. bukan dapat ape pon.. kahwin jugak depa bulan depan kan.. haha

tak adalah.. kelakar pulak aku rase.. punya lah dalam ramai2 umat kat dalam dunia ni.. siapa sangke, tak jauh mana pon jodoh diorang ni. like T@mim, belajar sampai kat Mesir nun.. ofkos banyak gadis2 yang baik2 (B@ri'@h pon baik jugek..) yang dia dah jumpa kan, tapi kalau dah nama pon jodoh nak dapat kawan sekolah rendah sendiri.. memang tak boleh buat ape lah.. pergialah jauh mana pon. Kuasa Allah!

Ekceli im so happy for them. =)

no wonderlah tetibe T@mim mesej mintak alamat aku aritu. nak kasi kad kahwin lah kot.. haishh ingat pulak lagi dia kat aku tu.. padahal aku bukan amik kisah pasal dorang pon kan. terharu saye.. sobs.

kalau terbukak hati aku nak pi, aku pi lah kot kenduri dorang tu. tapi kalau tak.. aku kirim hadiah ajelah.. thru azren ke. =)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...