"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 4, 2013

Jatuh tangga

Akibat yang terpakse aku tanggung sebab prank opismate sendirik. Sakit lah hoi.. Sampai sekarang kot lutut aku sakit walhal dah dekat seminggu dah kejadian jatuh tangga itu berlaku.

Tujuan me and other opismate buat prank adalah dengan niat yang baik. Kitorang just nak bagi pengajaran kat die. Yalah.. Sape tak geram.. Disebabkan sibuk nak kejar bas, tak buat kerja bebetul. Pakai tinggal je. Dahtu balik tak cakap pulak tu. Terukkan? Very the tak matang betul.

So esoknye turn aku pulak buat MJS. Since henry tak move all the files yang die files yang die dah process, aku kononnye terproses balik lah.. Dah ade duplication entry kat client's account.. Kononnye.. So weolls bring this matter during briefing. Terketar2 doh henry menjawab.. Mcm suare nak nangis.. Sian pulak aku rase.. Haha.. Sempat die tembak aku lagi tu kat briefing.. Bla bla bla.. Sampai mase nad pon cakap

Gotcha..!!

So henry pon tau lah yang die kene prankkkk..

2, 3 hari lepas tu.. Henry terus jadi orang yang sangat pendiam..

Tapi.. Betul lah kate orang... Niat tak menghalalkan cara. Memang niat kitorang baik.. Nak bagi pengajaran kononnye.. Tapi cara kitorang salah..

Dahlah MJS aku banyak hari tu.. Jatuh tangga pulak lagi sebab nak kejar bas!..

Karma =.=

posted from Bloggeroid

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...