"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 12, 2013

Hp


Seriusly aku rasa stress betul dengan hp aku ni.  Kenape? Internal phone storage hp aku ni asyik full je la. Ee.. Geram lah. Sekarang ni mesej pon dah tak leh masuk dah. Melampau sangat kann?  Dah delete banyak apps pon still full lagi. Ape ke hal?

Nak beli hp baru? Hermmm.. Berangan lah.. Memang sekarang tengah pokai kot.

Cakap pasal hp, bebaru aku ade lah layan drama korea ni. Cheongdamdong Alice. Not bad lah citer die. Hero dia comel sangat. Mihihi. Tapi tu bukan pointnye. Semua pelakon dalam citer tu pakai hp yang same tau, Samsung Galaxy Note ( kalau tak silap aku lah, maaflah kalau salah, aku pon bukan pandai sangat pasal gadget ni). Ya ampun, sangat iri hati okeyh tengok all the cast pakai hp itu walaupon aku tahu itu cuma dalam drama korea sahaja. Bukan hp aje, semua lah gadget dalam drama tu diorang pakai Samsung je like tab dan kamera. Aku rasa mungkin Samsung taja drama ni. Best. Kalau lah dapat satu ni memang aku lompat bintang lah uolls. Mihihi.

Layan;

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...