"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Sep 4, 2013

Diet terkini

its been a month i haven't posted any entries about my diet kan.. ade progress ke? haaaa.. susah nak jawab soalan tu.. hehehe=p i guess mungkin ada antara uolls yang tertanye2.. meh sini aku nak citer sikit..

yeah.. ekceli there is a reason why suddenly i stop talking about my diet progress.. to be honest aku tak turun berat even a kg pon since aku start diet balik bulan puasa hari tu. like.... seriusly????? ye.. aku amatlah serius. no kg at all. but dun worry.. i'm feeling as good now. 

pelikkannn.. selalu orang bila diet tak menjadi akan rasa stress kan tapi aku feeling so good katenye.. dah kenape?                                                                                                   
u wanna know why??? okey.. malas aku nak suspen2 kan korang.. me dun like that.. so aku bagitahu je la eh.. aku akan jadi pengguna Herbalife tak lama lagi... wuhuuu.. best tak?.. best tak?..  Homaigaddd... really like dream comes true moment.. can't wait for the products to reach my door.. =) 

sebenarnye barang, i mean produk herbalife tak sampai lagi pon tapi aku dah excited tak hingat. lagi2 lepas dah bayar ni kan.. korang nak tahu feeling nya macam mana.. macam aku dah berjaya turunkan 30 kg kekdahnye.. seronok sangatttt.. 

aku dah banyak dengar orang cakap yang herbalife ni bagus sangat. dah ramai yang cuba dan berjaya.. plus kalau kau search kat internet pon banyak carian yang uolls boleh jumpa.. sebab tu aku rasa macam sangat confident nak mencuba produk ni. memang tak pikir 2,3 kali dah.. malah dalam hati aku ni macam dah ada feeling yang mengatakan aku akan bakalan kurus tak lama lagi.. wah gituuu.. confident itu penting ye ibu.. ibu..

alhamdulillahh... tak sangka dimurah kan rezeki oleh Allah untuk aku mencuba produk ni. dulu aku tak terpikir langsung yang akan jadi pengguna herbalife sebab faham2 aje lah harganya macam mane. mahal beb. tapi alhamdulillah bapak aku nak sponser. harap2 berjaya lah..

okey nak tidor dah.. esok nak kne bangun awal nak gi jogging kat taman tasik.. kononnya.. hehe

eh uolls pon doa2 kanlah aku berjaya kurus badan ehh.. Aminnnn

Toodles=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...