"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 27, 2014

A day before raya katenye

Hamagaddds... nak update tapi kemalasan ya amat. Almaklum lah mood raya tengah membuak2 kate ko.. hehe.

Tahun ni as usual raya kat rembau. Yey. Alhamdulillah.. kazen aku sume tak kaweng lagi except abang sedara aku sorang. Jadi raya tahun ni semua orang ada.

Abang sedara aku beraya belah binik dia, jadi Raiyan omel tak adalah tahun ni. Sobs. Kalau Raiyan ade meriah sikit.

Persiapan macam biasa saje. Baju raya jahit sendirik. Duit raya harus bercatu. Haha. Hakak memang 24 jam sengkek.



Sepah giler. Kitorang bab2 keluar barang memang terror. Keluar barang memang sedap, satgi time nak menyimpan.. ya hampon.. nangis!





Rendang. Aku rasa tetiap tahun ni jelah modal gambar aku tunjuk kat belog. Tapi yang penting bukan aku masak. Heheh



Ni mak cik kitew tengah kacau rendang. Gambar aku ada tapi tu lah tak pakai tudung. Dengan lelemak di perut tersentil segala, harus disimpan untuk tatapan sendiri ye.

Eh.. tu aje lah gambar yang ada. Borink kan. Heheheh Bye. =)
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...