"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 2, 2014

Jiran


Nasib baik hari ni tak penat sangat kat tempat kerja. So mood tu tak lah swing sangat hari ni. Kan best kalau hari2 macam ni kan. Bahagia hakak.

Hari ni ada benda nak citer lah. Remember last time aku ada citer pasal jiran aku yang hensem yang sama kerja ngan kat Hsbc kat entry ni. Satu floor tapi lain department lah.

So tadi masa aku nak pergi kerja kebetulan kitorang naik satu van lah plok. Hadoii.. First time kot. Dari kejauhan aku dah nampak mamat ni aku dah shy2 dog giteww.. muahaha.. hoverhakak.

So, weolls pon berborak lah pasal kerja. Pehhh.. semangat kot mamat ni bercerita. Unexpected betul. Kalau kau tengok dia sure kau mesti ingat dia ni lelaki melayu terakhir dowh. Tadi borak, siap angkat kaki atas kerusi lagi kot. Ewahh.. kau ingat ni kat rumah?

Tak sangka jiran aku ni pun ada sama masalah dengan aku. Die pon macam ada tak puas hati dengan department dia. Actually sebelum ni kitorang under satu Payment. Tapi sekarang da tukar team. Die dah masuk GBM. GBM ni masyuk sikit. Gaji banyak. Paymen kedekut. Gaji ciput nak mampos. Cost saving kejenye tak sudah2. Emo aku. Jiran aku ni siap bagitau gaji dia masa mula2 masuk dulu. Selamberr jerr.. Haha.. Paling tak bleh lah jiran aku ni siap cakap kite ni sebenarnye dah kena tipu ngan payment.. ??.. whattt? over sangat  jiran aku ni. LOL.

Okey lah. Nak tengok tv. Tadi baru layan Drama Jauh Dari Cinta. Anzalna berlakon, best jugak. ←_←

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...