"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 22, 2014

Annual Dinner 2014


Sebenarnye macam malas nak update pasal Annual Dinner #hdpm tahun ni
Yelah uolls tak ade gambar menarik lah yang nak di upload.. 
Semua gambar pon kualiti cam seriusly sooo 2006 
Time ni lah rasa kesal sebab tak beli hp canggih..

Eceh.. kesal la sangat kan

Padahal memang kau dasar sengkek nan ado duit nak beli phone canggih pun kan.. =.=

Anyway.. update jugak lah buat bacaan masa tua nanti


Tahun ni annual dinner kurang sikit best kalau nak compared to last year and last 2 years.. bagi akulah

Tempat tu dah okey dah kat Sunway Lagoon Surf Beach kononnye
Tapi masalahnye, table bapak jauh gila dari stage.. ape ke hal?
Ape benda yang berlaku kat atas stage tu pon aku tak taulah
Dengar dari kejauhan jelah MC membebel
Member gelak.. aku pon gelak je lah
So mama bosan la citer dia

MC malam tu Patricia K.. korang kenal tak? *dan2 nak google sekarang.. hiks

Joshua cakap time team huddle, she's one of the hottest 
Tapi masalahnye dari awal dia membebel sampai ke akhirnye aku tak tahu pon muka dia macam mane
So she's hot ke tak jangan tanya hakak.. ade yang makan kaki kang
Yang gempak pon ade Jaclyn Victor je lah nyanyi
Time ni terus hakak jadi orang pertama tercongok depan stage
Retis fofular kate ko.. harus jadi jakun tiba2

Anyway aku lagi suka tahun lepas sebab ada Sarimah Ibrahim

Sarimah lawak gilers k.. aku bantai gelak je
Pastu ada Harith Iskandar.. lagi lah gelak tak hingat walau pun lawak same je
Tak kisah lah.. janji fofular kan


Aku pakai ala kadar je malam tu..
Nasib baik jugak lah tak beli baju mahal2. 
Hello.. ni pun dah kire cantik jugak okey. 
Ade orang aku tengok pakai T-shirt pergi pasar je kau



Candid winner best dress of the night.. 

Ni lelaki hokey..
Skirt pun pakai tali rafia je




Suasana dekat table makan.. 





Me and farah





Pinjam topi farah jap.. Cantik tak kak pah?





Me and Parimila...




Firework.. gempak lah konon ade firework kan.. boleh laaa...





Comel je baju farah. Macam candy rase nak ngap





Kak Saripah Ainun.. muahaha



Gila dasar pemalas nak cerita kan... haha
Boring uolls, farah pon siap mengantuk menguap lagi uolls.. lagi kuangjaq kan... haha


Thanks for reading!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...