"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 9, 2014

Whatss upp?


Seriusly iolls memang frust giler dengan whatapps
memang frust giler!! bengang tahu!
ade ke patut diorang boleh upgrade whatapps tu sampai tahap orang dah baca whatapps ke belum pun orang yang hantar mesej tu boleh tahu..
helloooo.. perlu ke nak canggih sampai tahap tu hah? grrr.. marah ni

haha.. gila aku ni. tu pun nak hangin.
saje je nak luah kan perasaan..
tapi aku memang tak suke pun weh..
omg.. knowing me... aku ni lah manusia yang paling malas nak reply mesej
sampai nak kena berlakon bagai okey. hahaha.
rela berlakon dari reply mesej
sengal aku ni kan.

aku ni memang ada satu sifat buruk
sifat serba salah macam tu
masalahnya serba salah tak kena tempat.

contohnye.. orang pinjam duit kat aku tapi serba salah nak mintak balik
takut pun ye jugak.. muahaha..
takut orang tu sentap or kecik hati
aku pun tak paham kenapa ku kena rasa macam tu
padahal orang yang pinjam duit kat ko
patutnye orang yang pinjam tu lah yang kena serba salah kan pasal tak bayar hutang
tapi aku ni terbalik pulak =.=

samalah macam kes whatapps nih
bila dah baca, nak reply nanti2 lah..
pastu... haram... sampai bila2 tak reply
pastu menggelabah.. penyakit serba salah pon datang...
ngeh ngeh ngeh

nak wat camana kan.. layan kan jelahh
teknologi makin canggih
pasni kena lah rajin kan diri reply whatapps and massages
wajib!

Toodles=)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...