"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 28, 2015

Akak Gonjeng aka Neena Anuar

Ada tak antara kat sini adalah readers Akak Gonjeng aka Neena Anuar?? Ekceli aku pon baru jer baca belog akak gonjeng ni awal tahun aritu. Tau pon dari belog Kak Di Green Apple sebab Kak Di ada order something kat dia.. Tapi nak kata pembaca tegar tu tak adalah. Biasa2 aja dong until i found dia punya video tutorial shawl akak gonjeng dari Youtube.






Masa nengok video tutorial shawl akak gonjeng ni, seriusly aku gelak sepanjang video. Even tutorial ni lama gila sumpah tak bosan. Haha.. To be honest, aku ingat kan selama ni (based on gambar) akak gonjeng ni lemah lembut, soft spoken, ayu tapi rupa2 agak lucu jugak orangnya. Terus jatuh cinta dengan personaliti akak gonjeng yang sempoi.

Aku ni orangnya kadang2 boleh tahan psiko gak. Haha. Kalau aku suka satu2 belog tu, the whole belog aku khatam kan. Macam baca novel dah. Lepas tu terus rasa macam kenal the blog owner inside out. Wahhh.. psiko tak.. psiko tak? Dah banyak dah belog2 yang jadi mangsa,. Haha.. So belog akak gonjeng ni bakal jadi mangsa terbaru,.

Kalau korang nak tau, begitulah kecintaan aku terhadap dunia belog.. Aku memang suka gila baca belog. Sejak dari zaman habis sekolah lagi. Lagi banyak ko kisah hidop ko citer, lagi aku suka. Pelik aku ni kan? Macam dah tak ada kerja lain dah gamaknya.

Aku nikan sekarang, bangun tidur baca belog, masuk dalam van, baca belog, sebelum masuk kerja baca belog, waktu makan, baca belog, sebelum tidor, baca belog. Opismate aku pon dah paham dah. Sampai dorang tegor. Kak Pah ni asyik baca belog jerrr... Kak Pah baca apa sebenarnya.. Hahahah... Hello, hakak baca belog jer okey bukan baca bahan terlarang. LOL.

Ni tengah tepuk2 bantal nak tidur dah. Sambil tu bukak tab, baca entry2 lama akak gonjeng.

OMG, why i'm so psiko like that?? =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...