"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 11, 2015

Penat Pitams

Since minggu lepas, memang busy sesangat kat ofis koranggg. Hari2 items banyak menggunung. Aku tension jerrr la sebab awal bulan kan jadi kena la buat report untuk bulan 10 segala. Tak cukup tangan aku nak buat kerja lagi.. mana nak buat report lagi.. nak cover orang yang cuti lagi.. Sungguh multitasking sekali hakak ko ni *mata ke atas, tangan kat dada*

Badan letih dengan otak pon letih sama.

Sekarang shift aku 6 pm to 3am sebab UK kan day light saving dah mula (ke tamat entah aku pon tak tahu lah, walaupon dah 5 tahun kerja tetap tak paham2 jugak.). Jadi diorang start kerja lewat sejam dari sebelumnya. Terasa sangat penatnya even beza satu jam je pon.. Especially tang mata ni ha, mungkin sebab pakai contact lenses kot. Hadoiii.. Bila mata penat membawak ke otak. Tu yang rasa pening jerr tu. Masuk dalam van rasa nak muntah jerrr. Dah kadang2 tu dapat pak cik driver yang selamba badak jer bantai burp burpp sepanjang panjang jalan kat dalam bas tu buat aku rasa nak belasah jer pak cik tu. Geli kottt.. Aku tahan jer lah nak muntah. Pakkal pak cik tu dah tua jer.

Tapi dalam hati aku mencarut gak lah kekadang. Astaghfirullahalazim. Tak baik kan aku. Haha. Tetiba insaf pulak.


Okay lah. Nak pitammmmm.. Bye!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...