"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 18, 2015

UPSR and Farah

Semalam result UPSR keluar kan
Aku kenal sorang jer anak cousin aku yang amik UPSR tahun ni
Anak Kak Cik aku yang kat Kelantan tu
Memang tak rapat langsung pon dengan anak Kak Cik aku tu
Makanya tengok updates dari FB and whatapps ajer lah
Dengarnye dapat 5A. Alhamdulillah.
Nak ucap tahniah depan2 memang tak lah kan
Confirm awkward moment.. Hihihi.
Ucap kat sini ajerlah yang mampu walaupon tau tak ada maknanya dorang akan baca.

Actually result UPSR ni tak menjamin kan apa2 pon.
Macam aku, UPSR 5a jugak..
Tapi tak adalah jadik doktor pon aku
Cuma pekerja bank biasa sahaja
Pokok pangkalnya usaha usaha  dan usaha
Yang penting kita dah buat yang terbaik
Selebihnya terserah pada yang Maha Esa..
InsyaAllah.

Okay, next is Farah.
Farah dah tunang.. dia bagitahu Jumaat lepas
Terkejut? Memang tak adalah.. Farah pon memang dah 27 tahun ni
Elok benar dah kahwin tu
Lagi pon kat FB dah ade orang wish tahniah segala
Jadi memang dah boleh agak dah

Sentap tak bagitahu awal?
Lagi lah tak... Kalau bagitahu pon bukan aku nak datang pon.. hihi
Bukan nak tunjuk diva ke apa..
Kau mampu nak datang sorang? Ofkos tak kan?
Hopefully wedding dia nanti aku ada kawan la nak teman.. Sobs
Oh.. maybe boleh ajak Dee kan.

Tapi masa Farah bagitahu tu ada jugak lah rasa macam..
Aku tak kahwin lagiiii.. mahatiklah
Sedih sikit lahh sebab tak kahwin lagi
Tapi kejap jerrrr.. Tak sampai 5 menet terus okay.
Hiks.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...