"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 17, 2016

Terbeli Mary Kay

Haiiii chuolls!!!

OMG!! Lama gila tak bersiaran khennn. Busy chuolls... >.<.. 

Hari ni tak ada nak membebel banyak pon. Sebab mood still tengah malas lagi nih. Cuma hari ni aku rasa amazing sangat sebabbbbb.... tadi aku terbeli skincare Mary Kay dari bakal isteri cousin aku.. Like seriously??? Tak pernah terpikir okay. 

Aku dulu kalau orang approach aku pasal Mary Kay, sumpah tak beli sebab tak percaya sangat pon dengan produk2 macam ni. Yalah.. takut harga jer mahal tapi result nan hado bagos pon. Muka still menggerutu jugak akhirnya. 

Adik sepupu aku memang dah pakai dulu. Aku nengok muka dia tadi.. eh.. cantik jugak kulit perempuan ni sekarang.. Mihmih.. Maka terbeli jua... 

Tapi aku tak adalah beli satu set pon. Baru beli 3 barang jer dulu. 



Cleanser

Krim Jerawat

Moisturizer

Tu jerrr. Sorry la.. Malas sangat nak explain satu2. Hihihi.

Byeeeee.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...