"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 2, 2016

Dah berape bulan?


Kejadian ni terjadi sebulan yang lepas kot. Masa tu belum puasa lagi. Tapi aku dah start buat Atkins dah time ni. Bila aku teringat kejadian ni, mesti aku stress sampai rasa nak tarik rambut. Hahahah..

Aku kan masuk kerje pukul 5 petang gitu. So before nak masuk kerje tu sempat lah solat Asar dulu. Okay dah settle solat Asar, aku pon nak keluar lah dari surau. Memang rushing lah sebab sekarang Asar lambat.

Aku memang sekarang jenis bawak bekal pergi kerje sebab Atkins. Aku letak bekal aku tu betul2 atas rak tinggi tepi pintu. So sebelum keluar tu aku nak capai lah bekal aku tu sebab rak tu tinggi. Tapi tak boleh sebab ada sorang akak ni baru nak masuk kot. Aku pon kebelakang lah sikit sebab tak nak langgar dia. Yelah kalau aku langgo kang tergolek pulak akak tu. Dah lah aku beso kau kecikkan. Dia nampak lah aku macam ala2 tak sudi je nak sentuh die.

Akak tu tersenyum ala2 terkejut and cakap "Dah berapa bulan?" Sambil tengok perut aku.

Danggggg...

What.The.Heck.....????? Sial kauuu. Hahaha.. aku mencarut okay.. Tapi dalam hati jelahh. Kikiki. Dah lah siap tengok perut lagi.

Perut boncit tak semestinya mengandung lak kakak! Hangin jer aku.  Hahaha. Yang lawaknye aku dah start Atkins kot time tu. Hello! aku dah 4 kg tau time tu. 4 kg hokay.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...