"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 23, 2016

Teringin nak pergi London

Hamboiii... kau punya teringin tu tak menahan ye. Nak pergi London yee? Kih kih kih. Nak pergi Langkawi pon tak lepas chuolls.

Ha.. mesti pelik kan macam mana topik konon2 nak pergi London ni boleh timbul. Alkisahnya baru2 ni aku ada termimpi yang aku sambung belajar kat London. Yeee.. sambung belajar kat London.. korang tak salah baca. Gila bercita2 tinggi aku kan. hahahaha. Sambung blaja konon.

Tapi mimpi tu tersangat lah mengarut sebenarnya. Memang bagi aku mimpi mainan tidur gitu jer sebab ada beberapa orang sahabat yang aku rasa macam tak logic jer nak sambung belajar kat London ada dalam mimpi aku tu. Trolololol.. Jahat kan cakap macam tu. Tapi betullah... So aku tak rasa itu adalah mimpi benar bak kate orang.

Selalunya kalau aku bermimpi, aku jarang sangat boleh ingat apa yang aku mimpikan tu. Biasa nya by the time aku bangun tidor aku dah tak ingat dah. Tapi mimpi sambung belajar kat London nih macam memberi kesan yang mendalam kat diri aku. Rasa macam sangat real tau. Rasa macam aku betul2 sambung blajar korang. Bila bangun tu rasa berdebar2 tau. Siap boleh confuse ni mimpi ke betul2 =.=' . Ya Allah.. Betulll. Bunyik macam over the top kan. Tak adanya aku nak menipu. 

Tapi....... bila aku teringat muka Emyla (kawan diploma dulu) dalam mimpi tu so terus aku tau aku cuma mimpi di malam hari. Hahaha. Aku rasa Emyla ada dalam mimpi aku ni pon sebab asyik nampak muka dia kat FB ngan Insta kot. Tu yang sampai terbawak dalam mimpi tu.

Sejak dari hari aku mimpi tu, aku macam tak boleh nak move on. Selalu pikir nak pergi London nak pergi London. Ishh. Pelik kan? Kadang2 tu ada satu tahap rasa macam nak menetap cari kerja kat London. LOL!! Siap pikir boleh bawak parent aku sekali. My dad boleh jadi ustaz ajar ngaji kat sana... 

???? Psikooo..

Hahaha.. Buat masa ni memang tak ada plan lah nak bercuti ke Europe ke.. London ke.. Paris ke. Kita Layan gambar aje lah dulu. Mana tau ada rezeki, dapat jugak pergi London kan.






Eh? Haha

Doa kan lah mana tahu lepas ni aku dapat pergi London. Mana lah tau.. =).

P/S : Jangan pulak ada yang komen Mekah kau tak teringin pergi ke? Lempang kang.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...