"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 11, 2012

after 2 weeks






haiiiii

lama betul tak updet belog. bukan sebab kekangan masa pun tapi dek disebabkan penyakit MALAS.. muahaha.. malas wesss.. memang tak leyh nak wat ape dah. sampaikan belog sendiri pon tak bukak. adess. sian kau belog. ;P

last 2 weeks check nuffnang traffic makin naik. tapi kini tidak lagi. ='( sedeyhh.. padan muka aku. kekwat sangat kan ngan belog sendiri. haha.

i have nothing to update so far. eh sebenarnye ade.. tapi dah lupa nak cerita apa. miahaha.. tadi sebelum bukak laptop bukan main idea bermain2 di kepala hotak aku yang suci murni ni tapi bial jari jemari ku dah mula menari kat keyboard ni otak dahkubeku terus. kuang ajaq kan? adess.

so for today aku just nak share pic lovely sofea. sofea is sepet beloved dotter.


comeyyy kannn..
baru sebulan dah pandai tidur mengiring
ekcuali sofea pakai baju yang i bagi kat dia.
ifeel so touched bebeh=')


last 2 weeks aku pi melawat sofea kat kemensah ngan mas, sepet, ella dan boipren2 meraka.
little sofea was sooooooo damnnnnn adorable!!!
masa aku pangku dia, dia boleh tido dalam pangkuan dahku... ecehh ayat tak menahan aku nikann... muahaha.. suka mak cik taww!! =p and member2 lain ak sedap dok bahan aku yerrr.. kata lembut lah, tilamlah, sofalah ape lah.. motip???? amboi2.. suke suki je diorang ni kan.. grrrr.. tapi tak apalah sofea punya pasal ku telan jua... adesss


little sofea tengah sedap tido
mesti tengah mimpi tido kat pangkuan anti rara dia kan * mode perasan kejap
geram tengok pipi dia. bulat kemain
biasalah minum susu cap gantungkan.. kihkihkih

i tot dia tak muat baju ni
nasib baik muat.. tapi mesti dapat pakai kejap je kan
budak2 kan cepat besar

okey tu aje

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...