"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 31, 2013

Balik kampung.. Hohoho






Hello semua!!

Disaat aku menulis entry ni ekcuali aku ade kat kampong aku di negeri Sembilan. Pada yang tak tahu.. negeri sembilan kampong belah mak aku. Perak pulak kampong belah bapak aku. Kalau aku cakap aku balik kampong konpom2 aku balik belah negeri Sembilan pasal aku tak suka balik perak. And aku pon tak pernah rapat dengan mana2 sepupu aku belah perak. sadis kan? Sobs

Tengah hari tadi, balik2 aja dari kenduri Pak Ngah Mahadi kahwinkan anak dia ngan si Mira, terus kitorang balik kampong. Adoiii.. stress mak tau.. kalau korang follow blog aku dari dulu sure tahu korang tahu yang aku ni memang penakut sikit. Takut bila malam, time sume orang dah masuk tidur. Waktu siang aku okey.. hehe

Mak pak aku termasuk lah dengan adik jantan aku sume dah masuk tidur ni. Tinggallah aku sengsorang dok melongo depan tv. Ahh tak best okeyh. Tadi mak aku suruh padam lampu, bukak lampu dapur je haram aku nak buat. Hahahaha.. sian diorang semua tidur lampu terbukak. Eleh.. kat umah pon aku tengok depa ni kadang2 tidur tak tutp lamp upon.. lena jah masing2. Dengkur2 siap. =p.
Nasib baik ade drama best kat tv2 ni. Hilang sikit boring walaupon hero dia Arnold susah nak eja ni aku tak minat sangat.. layannnn jerrr. Volume tv pon aku tak slow kan.. haha.. Nasiblah. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...