"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Oct 16, 2013

Glowing lahh sangat khennn

Sebelum ni aku selalu tertanya2
kenape la perempuan2 zaman sekarang ni suke no sangat amik gambar pakai camera360
Dah macam jadi fenomena pulak
Aku pulak time tu bodoh kate ko..
Mane la aku tahu apa jadah camera360 ni
Just dengar orang sebut tapi tak pernah teringin lak nak tahu ape benda
Buat2 pandai2 aje lah aku.. miihihi

So tengok ajelah sane sini camwhore pakai camera360
Asalkan nak selfie je mesti pakai camera360
Hebat sangat ke camera360 ni??
Tak paham aku

Blogwalking and terbace blogger2 up entry
Express ketidakpuashatian derang pasal peniaga2 online sekarang ni
Especially produk2 kecantikkan
Sebelum and after consume
Sebelum consume.. ya Rabbi... nak tengok pon xselera
Muka berkerak mengalah kan orang asli
After about 2 month pakai.. peh.. pehh.. pehhh
Artis terus kau.. glowing gila..
Putih melepak.. jerawat pon dah xnampak
Muka suci murni.. kudus.. haish.. xtau lah aku nak describe camane
Dah nama pon perempuan kan.. aku yang stok kulit berkerak ni haruslah tergoda bagai
Gila kau tak tergoda
Nak2 pulak kalau harga tu murah
Dan2 tu jugak aku beli.. miahaha

Tu before aku tahu pasal camera360 ni
Pas aku dah tahu.. dah tak de makne aku nak beli dah
Pentipu sungguh
Glowing haktuihh..
Kalau setakat glowing dalam gambar takpayah nak pakai produk apa2 pon
Aku pon boleh buat sendiri lahhh
Free of charge lagi.. huh
Yang penting ko kne ade android or IOS
Downdload camera360
Pastu.. kecepet amik gambar
Taraaa...




Glowing tak kak tonnnn?

Glowing sangat kan...
Padahalllll




Hamek kawww...
Macam kawah planet pluto jer aku nengok
Lol

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...