"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Oct 21, 2013

Minggu makan banyak

Minggu ni aku makan banyak gilerrrr..
Makan benda berlemak pulak tu
hancur diet aku.. tak sukeee
Dengan tak senam lagi.. lagilah tak suke
Sure nanti bila nak start senam balik nanti macam payah gila..
Eee.. geram!

Reason makan banyak sebab minggu ni kan Raya Haji
So haruslah makanan banyak
And kelmarin lak befday adik aku
Sebagai kakak yang baik kena lah buat makan2 sikit
Lagi, semalam cousin ak lak buat makan2 kt umah dia
Siap ade kek cheese lagi
Sedap!



So malam ni teguk 1.5 liter teamix ngan 1.5 liter air suam
Potong balik semua lemak2 untuk hari ni dan semalam9
Sebab semalam tak banyak minum kan

Oh ye.. sejak aku consume herbalife ni
Ofismate ade lah yang tegur kate muka aku makin cerah
Dahi pon dah tak berkerak sangat
Dah licin katenye
Bukan aku yang cakap ye. Opismate aku yang cakap
Aku percaye ajelah.. hehe

Ok bye!

Eh lupe nak tunjuk sikit kat korang rupe cheesecake yang cousin ku buat
Snowcheesecake tajuk nye



Nampak sedapkan? :)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...