"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 31, 2015

Cantik itu subjektif

Sebelum ketiduran... Nak borak2 ngan korang dulu... Since aku ni macam tak banyak readers khennn so tak adalah segan sangat nak citer.. Hihi. Layan kan aku pweaseee..*lempang*

Nak tahu tak, gaji bulan ni, seriusly macam da nak habis.. Sobs..stress gak la kalau pikir. Macam2 lah beli kan. Especially untuk diri sendiri.

Aku sekarang ni tengah cuba untuk memperbaiki penampilan aku. Sekarang kan da hujung 20 an. Jadi proses penuaan tu macam semakin memunculkan diri. Thats why la sekarang ni beria nak kurus.. Mana2 aku pergi pon orang da start panggil aku akak. I is sentap hokey. Tskk.

Nak kurus aku beli Green Ard and jaga makan ala kadar jelah tapi. Kenapa Green Ard? Sebab aku percaya dekat founder dia. Alhamdulillah.. Tadi timbang dah nampak kesan ubat tu.. Turun rupenye berat hakak. Rase macam tak caye pulak. Serasa macam nak buat sujud syukur ala2 Ana Atafunnisa ajeww. Kenapa mesti amik supplement? Supplement ni sekadar untuk boost pembakaran lelemak degil ditubuh dan juga untuk detox dalaman. After few bottle, I'm gonna stop.. okey?

Pastu aku beli aromaterapi dari Kak Siti Bidan untuk melancarkan pengaliran darah.. Katanya kalau period tak lancar maka kulit mudah kusammm. Hurmmmm.. Tapi yang ni mungkin beli sebotol ni jer dulu sebab tak cukup bajet nak beli tiap2 bulan. Stop consume Green Ard baru continue balik. Insya Allah..

Gaji bulan ni jugak beli Zenia Transgluta sampai 3 botol. Kenapa 3 botol, sebab nak konsisten dan juga sebab ada offer murah tahap nak meninggal. Kalau beli 1 je kebarangkalian tak beli sangat tinggi walaupon macam menjadi ke ape. Sebab aku ni memang jenis beli sebotol pastu haram nak beli lagi. Hampeh lah kate kan. Bukan lah nak putih cam Adira pon cuma nak cerahkan satu level kulit aku ni. Aritu cashier mini mart kat opis tu tanya 'are you indian?'. Ko rase? Rasa macam nak tapak jer dahi die itu ajer.

Tapi transgluta ni xsampai lagi. Tazabarrr.... Baru dapat trekking no dari Kak Su. Harap2 sampai harini.

Aku kan dah tak nak lah kedekut sangat untuk diri sendiri... Sobs..

Tapi disebabkan macam da tak ada duit, maka terpaksa beli pencuci muka zaman aku sekolah dulu.



Fair and Lovelyyy. RM5.99 jer. Manalah tahu serasi ker.

Toodles.

1 comment:

tiga lalat said...

kalo sumer org nak yg chantek, abes yg x chantek saper yg nak uools., huhu2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...