"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 28, 2015

Sembang petang

Haii...

Lama sungguh kak pah tak bersiaran kann
Maaf lahh.. Tak tahu lah kenapa sekarang macam susah bebeno nak updet belog
Padahal taip jer lahh.. Bukan kena angkat kayu balak ke apa..
Holiday ke Bandung pon tak tahulah bila mau crita..
Kadang2 tu macam geram jugak ngan diri sendiri...tskk

Sekarang ni aku tengah diet tauu
Diet katanyee.. Manjang diet tapi tak kurus2 jugak khennn
Susah betul kuwusss...
Nak kuwusss.. Nak kuwusss
Ingat comel lah eja kuwusss tu.. *dush

Korang kenal Kak Di? Popular kot dia tu
Antara blogger popular jugak lah
Aku sekarang tengah amik produk kurus dia lah
Green Aard nama produk tu
Sekarang macam tengah trending jugak ah
Nak dekat sebulan dah consume tapi macam tak ada hasil jer
Nak kata tak jaga makan tak jugak
Aku kurang makan kot sekarang
Pastu siap excercise lagi
Walaupon macam 10 minit je pon sehari
Mihmihmih... 10 minit pon nak kecoh
Lepas tu bising berat tak turun
Tumbuk kawang..

Yela.. Aku macam frust la sebab baca testimoni katanya dalam seminggu turun 2, 3 kilo
Ade tu makan macam biasa lah.. Kejadah..
Tak exercise kononnya..
Agaknya orang tu memang hari2 makan salad, brokoli, grill2 kot..
Tu yang dia maksud kan makan macam biasa.. *tangan kat dada, mata pandang atas

Tapi, aku tetap nak maintain amik ubat ni dulu..
Mungkin kesan ubat ni kat aku lambat sikit agaknya



Ni lah ubat tu.. Cer lah korang try mana tahu boleh kuwus khennn
posted from Bloggeroid

1 comment:

kisah earty said...

meh try foverer aloe vera gel.. aku pun baru nk consume ni..mihmihmih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...