"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 18, 2016

Cerita pasal kerja


Sekarang ni kekdahnya asal kan update jer blog aku ni
Malas dah la nak pikir apa isi kandungan.. Bermanfaat ke tidak..
Lantakkanlah.. Asalkan blog aku nampak hidup

Gituuuu..

Kalau ikutkan aku dah kerja kat HSBC ni nak dekat 5 tahun lebih
Lama kannn.. T_T.. My God! Dah lah balik2 buat Receipt jerr
Aaa.. nak nangis pulak rasa..
Tapi..  jarang sangat rasanya aku cerita pasal office-mate aku kan
Bukan apa.. takut lah dorang tak suka pulak nanti
Takut cerita baik2 pun boleh mengundang salah faham
Cerita buruk2 laaaaagilah kan

Tapi since jodoh aku dengan office-mate aku ni macam dah tak panjang
Rasa macam nak masukkan sikit watak diorang dalam blog aku
Sebagai kenangan jer pun

Sekarang ni team aku ada 12 orang kot

Scott (Assistant Manager)
Hazrin
Kamales
Najib
Kelvin
Fitri
Ag
Syura Comel aka tuan blog
Jeevin
Shaqira
Muthu
Pari

Betullah 12 orang
Aku, Pari, Hazrin ngan Ag paling senior
Hazrin bapak segala senior.. Haha

Okaylah nak solat Subuh. Toodles



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...