"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 26, 2016

Stop talking good2


Aku rasa kan aku kena stop la talking good2 gitu
I think my opismate pon dah bosan dengan aku punya opinion
Hahahahahahhaha
Sebelum aku dijadikan bahan umpatan, baik shut up kan?

Tu la.. kadang2 memang kita nak bagi opinion kononnya
Yela.. kekadang kita rasa pendapat kita tu betul..
Or may be kita nak tegur someone
Tapi tak semua orang boleh terima teguran pon
And tak semua orang rasa yang kita ni layak untuk tegur dia
Aku pon tak suka orang tegur aku.. Mihmihmih

Dah la kekakadang aku ni jahat boleh tahan
Macam hari ni ada opismate bini sakit kononnya
Aku tak percaya eh
Sebab sebelum ni dah banyak kali dah dia menipu
Padahal dia siap tunjuk bukti lagi
Pastu aku siap hasut orang supaya percaya dia menipu
Kui kui kui..

I need to stoppp laaa

Ya Allah kuatkan lah semangat aku
I want to be a better person


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...