"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 6, 2010

good bye cik rara!

aku nak matang..
for sure matang dari dulu..
sbb... kurang dari seminggu lg utk aku bergelar student.. lepas ni aku da nak masuk alam pekerjaan
so xkan aku nak maintain perangai dulu kan..
sampai bile aku nak mcm ni..
aku pon nak move on..
pursue for better life
i deserve bright future..
at least i should do it for my parent

ye aku akui sekarang aku mmg xmatang! kalau nak aku senaraikan mmg banyak!
sepatutnya aku boleh bina hidup yang lebih baik kan?
tapi aku percaya apa yang aku ade sekarang mungkin lebih baik dari orang lain
ade orang lebih teruk dari aku
so aku patut bersyukur..


after this no more CIK RARA
i should introduce myself as ASYURA or SYURA after this

Nite =.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...