"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 29, 2010

merepek lg



hurmmm... lately update blog jarang dah letak pic2 kan... huhu

boring..! boring...!

yes i know, mmg life pon boring je sekarang.. T___T

i'm desperately nak keje la.

Ya Allah, Kau berikanlah aku keje yg bagus2.. sesungguhnya aku terlalau ingin nk balas jasa mak ngn abah yg telah banyak berjasa dari aku kecil.. hanya Kau saja yg tahu betapa aku teringin nk bagi diorang kesenangan di dunia ni walau pun seketika.

utk pengetahuan uolls family i bukan lah dr org2 berada so, i mmg teringin sgt nk hidup mcm org2 kaya gitu.. ade bilik sdr, katil sdr.. tp xsemua ape yg kite nk akan dpt kan? we need to learn to accept the fate from Him.. =)







bestnye klu dpt umah mcm ni kan?=)


hopefully satu ari nnt i dpt capai apa yg i penah dpt selama ni dgn titik peluh i sdr

yg penting.. mst la dr sumber yg halal.. br la diberkati Allah ye kawan2.. hihi

bai!




3 comments:

mie said...

rumah cantik semestinya idaman semua..
heheehe

Heidi Shafiq said...

nt besday ko aku kasi umah mcm tu ye.. :P

MiSz SyuRa said...

mie : really?.. ermm.. tp nk jgk umah cntik.. hehe

heidi : nnt besday i, i tuntut okey! ngeee XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...