"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 4, 2012

Dekorasi Bilik Tidur :: Warna bilik tidur

Rasa dah lame tak membebel pasal rumah baru kan. Kalau boleh memang tetiap kali nak updet je pasal rumah baru. Yelah excited lah katekannn. Tapi nak buat camane uolls.... I tak pindah rumah pon lagi.. Huhuhu.. Ekceli umah baru i tu still dalam proses renovation. Dah masuk 2 minggu dah tapi tak siap2 lagi.. Haih.. Sabo je lah.

Tapi tak pe.. Lame pon lamelah.. As long as hasilnye cantik.. Aku pasrah.. :-|

Oh okey.. Ekceli entri kali ni aku nak citer pasal warna bilik aku nanti. Yeah.. Setelah sekian lama gigih meng'google' bagai, at last aku jumpe warne yang berkenan di hati. Ekceli aku tak jumpe kat google pon tapi kat apps android untuk home deko.

Serius aku rasa macam jatuh cinta pandang pertame bile aku terpandang warne ni. Memang sweet and sejuk je (bagi aku lah). Yang penting suit ngan my personality lah. Nak tahu kaler ape? Lets cekidaut;



Amacam... Suwit tak kaler ni???.. Suwit macam aku jugakkan (perasan) Hiks.

So petang tadi after balik dari cousin aku kat pantai dalam aku suruh adik aku singgah hardware kat seksyen 9 beli cat. Tak sabar rase nak rasmi gaji bulan ni. Adoiyai.

So here there are.. Cat bilik baru aku nanti which aku sendiri poni tak berape nak pasti apa nama warna ni.. Tapi bagi aku its more likely to pink kot. And aku pon peminat warna pink tegar dulu. Cume bila dah makin tua ni aje slow sikit. Faktor usia mungkin.


Tengok kat tin cat ni pon aku still tak dapat nak detect kaler ape.. Oh my bad.. =.='



Aku beli jename Nippon je. Eh Nippon je pon beratus jugak duit aku gabis beli cat ni. Campur cat bilik adik aku sekali la. Untuk bilik aku je aku beli 5kg. Harga dalam RM136 berape sen ntah aku pon tak ingat. Aku beli satin glo. Orang kedai tu kate warnenye berkilat sikitlah dari yang biase tu. Kalau kene matahari tu ade effect shining gitu. Wah.

So nak tahu shining je tak kena lah tunggu aku cat bilik dulu. Sekarang cakap pakai air liur je.. Huhuhu.. So tungguuuu..


posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...