"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 3, 2012

Hi November!!

Salam semua..

Haish.. Lamenye tak updet belog. Sedar tak sedar je.. From past 2 weeks memang aku tak rase nak updet belog langsung. Sedar2 dah bulan November dah pon. Malas giler kot.. Huhu.. Jangan kan nak updet belog.. Nak blogwalking pon dah malas kot. Aku cume blogwalking kat belog2 peveret aku jelah. Tu pon semua pakat malas nak updet jugak macam aku. Stress tau.

Lagi pon minat aku kat dunia blogging ni dah makin pudar pulak rasenye. Aku pon tak lah macam dulu, tetiap hari mesti nak bukak belog sendiri, nak blogwalking bagai. And belog2 yang aku selalu bace pon banyak yang dah tutup kedai. Haish Geram tau.

Eh tu je kot. Nnt updet lagi kalau rajin. Heh.. Heh..



Kucing baru bapak aku bawak balik. Dia cakap memang kucing tu tidur depan umah kitorang. Tapi aku tak caya. Tidur depan umah kunun.. Ntah2 jumpe kat bawah terus bawah balik umah. Haha.. Tektik je tu. Lepas tu mulut bising cakap tak nak bela kuceng dah. Cett.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Sarah Mnasir said...

sama la.. da mls nak blogging -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...