"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 25, 2012

Drama minggu ini

Hiii... Lame xdapat updet blog kan..... =.='.. Aku salah kan faktor usia.. Boleh?.. Sebab aku rasa umur aku dah 25 tahun tapi aku tak ada cerita yang menarik untuk wanita yang berumur 25 tahun boleh kongsi kan.. Gitu lah gamak nye.. Nak wat camane kan.. Life seems so boring.. Terima aje lah dengan redha..

Tapi tak pe.. Tu semua tak penting. Life must go on.. Walau macam mane boring pon hidup ko kan. Bersyukur lah yang kite masih lagi berpeluang untuk bernafas di muka bumi Allah ni. Alhamdulillah..

Okey, ketika aku menulis entri ni aku baru je selesai menonton drama kat tv. Bukan satu tapi dua hokey.. Back to back.. Hehe..

Drama pertame adelah Mariam Kampung Putet amende ntah.. Alah lakonan si Hanis Zalikha blogger yang popular gila bapaknye tukan.. Aku tahu.. Kalau korang blogger tegar mesti korang pon tunggu kan drama ni. Aku memang tunggu nak tengok drama tu lepas nengok kat iklan kat tv.. Hanis Zalikha yang berlakon.. Maunye mak tak tengok.. Haha.. Siap dah sound awal2 jangan kacau pukul 10 malam. Hanis Zalikha punye pasal.. Tapi... Drama tu... Alahai... Bodoh sesangat kot jalan ceritanye.. Tak best lahangsung.. Ala2 cinderella lah kononnye. Tapi bukan dengan kasut lah.. Tapi masak kari. Motip?? Harap kan Azad Jazmin jelah yang menyerikan drama tu. Azad Jazmin jadi cina muslim? Gila kau tak klakar.. Haha.. Thanks Azad!..

Lepas habis drama tu.. Layan movie filipino pulak.. Tajuknye. Way Back Home... Sangat best cerita ni. Pasal family.. Memang tak rugi lah tengok.. Sekurangnye2 terubat lah kekecewaan tengok drama Hanis Zalikha yang babaknye ade tak ada je itu.

Eh.. Dah siap dah satu entri?.. Alahamdulillah.. Hehe

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...