"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 28, 2013

2013

tahun ni aku rasa hidup aku habis kat depan tv je
hari2 dok mengadap drama korea
lagi2 sejak pindah ni tukar astro beyond + pvr
lagi2 lah menggila tebiat aku menengok tv
rasa2 nya macam tak pernah pulak tengok tv live
semua aku record dulu baru tengok kendian
motif nanti bila iklan tak yah tunggu forward je.. gitu
berbaloi gak.. dari 2 jam ko patut tengok leh jadi sejam setengah je pas tolak iklan
best kan?

hari ni dah 28/12 means tinggal 3 hari je lagi nak ke 2014
hamaggaddd.. now officially aku dah tua.. sob
cam tak caya je aku dah nak masuk 27 tahun
and yang paling sobs, i is single..
kahwin ke aku ni???

macam susah je nak jawab soklan tu kan

apa yang berubah ek tahun ni?
aku rasa tak banyak pun yang berubah
skill masak masih lagi ditahap tadika
speaking and writing in english maybe dah naik 1 level
ape lagi?
owh aku rasa aku dah kurus sikit. yey
yelah gigh kau minum herbalife
tapi tu pun kurus sikit je pon
takpe.. biar lambat asalkan orang perasan aku dah kurus.. mihmih
suka gila bila orang puji aku dah kurus
muka dah panjang..
wahhh.. suka

eii.. tak tahu lah nak tulis ape lagi
kan best kalau jadi peejburhan
tengok macam senang je die tulis kat belog
ape yang ditulis tu menjadi je walhal apa yang dia tulis tak adalah gempak sangat pun
cerita hari2 kat rumah kot
lain entry pasal tabita pos barang tu je kot
tapi best!!
manalah aku tak sakit hati.. sobs

tetiba teringat aritu ada amik gambar
pakai kamera digital brand sony
beli masa abah ngan mak gi umrah aritu
boring2 kat umah google camne nak amik gambar cantik guna kamera digital.. gitu
jumpa la rules of third
wah terus apply..
kat bawah ni lah hasilnya

 berseni tak?
 ni side satu lagi
mesti kau orang nak cakap celah mana ntah seninya
kan?


ni saje letak beli botol baru untuk minum teamix
botol merah yang aku guna selalu tu cam dah gelis aku nak pakai
so beli baru senang
and suka jugak botol ni sebab ada pemegang camtu kat atas penutup dia which is bagi aku sangat membantu bila aku nak bawak botol ni kat luar.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...