"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 29, 2013

Suka



Ni gambar aku ngan parimila
Parimila ni opismate aku sekarang
We olls same2 wat recipt
And weolls sangat lah tersiksa
Selalu berangan nak resign tapi cakap je la lebih
Sampai la ni dok buat receipt tak sudah.. tskk
Aku dah cakap dah once ko da masuk receipt memamg susah nak keluar... hurmmm

Ekceli kan.. aku nak cakap yang akupaling suka muka aku time ni
Jangan tanya kenape sebab aku pun tak tahu lah sebab apa
Aku just suka tengok muka aku time ni
Kalau aku cakap sebab cantik karang korang tanya aku balik
Celah mana nya yang aku rasa cantik.. kuikui

Tapi kalau aku cakap cantik pon ape salah nyakan
Bukan kah semua ciptaan tuhan itu cantik.. mihmihmih




posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...