"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 21, 2013

Review : Danidana Takoyaki

Adelah dalam few times my mom sebut nak makan takoyaki
at first aku tak tahu pun takoyaki tu menatang ape
but aku boleh agak lah its a japanese food
but no idea how its look like

aku kan selalu lepak kat plaza masalam
so perasan la kt tingkat bawah tu ade japanese stall
sure ade takoyaki aku pikir
so tadi gi lah beli sat



Confirm ade takoyaki uolls
Danidana Takoyaki
what a name.. hahaha
name kedai pun dah takoyaki khen

servis oke2 lah
tak lame sangat menunggu sebab benda da ready made kan
kne tunggu die panaskan kt oven je la
lagi pon kt kedai tu dia pasang running man
Aku kan hantu running man
so ah hong rase ah hong oke je *tetibe*
Lepas tu stall tu buat takoyaki open
Kalau kau tak layan running man ko boleh tengok pekerja dia buat takoyaki.. mihmihmih

cume aku bengkerk sikit la time nak bayar tu
boleh pulak la si cashier tu bergurau senda ngan pekerja indon
berbulu je mate aku
nak je aku tabuh sekor2 bia elok sikit buat kerja tu

here we go our takoyaki.. yums yums



tinggal satu je
yang 3 da selamat masuk dalam perut hehe
rase takoyaki memang boleh tahan la
Tapi muak ya ampun
Ade pilihan crab, octopus n prawan
Pilih je mane suka

Adik ngn bapak aku langsung tak suka
Makan sikit pastu dah buat muka jijik
Da la aku beli 3 boxes... grrr
Sape nak makan? Ahkak jugak...

Toodles:)
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...