"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 9, 2014

Resume

Yuhuuuu...

Lama dah rase tak updet belog aku ni elok2 kan
Malas tu dah memang satu hal lah
Idea nak menulis tu yang tak ada sebenarnya
Siksa k nak menunggu idea tu datang
Menulis tanpa idea maka entry macam naharom akan terhasil
Maaf lah ye

Okey....

Sebenarnye hari ni aku nak bagitahu yang aku dah hantar resume...

Atlast.... aku hantar jugak
Setelah bertahun2 aku asyik bertangguh nak cari kerja baru
Membebel kat belog cakap nak cari kerja baru kan
Tapi kerja jugak kat situ lagi
Rasa ringan beban sebelah bahu lepas dah hantar
Tu baru hantar resume je.. belum dapat interview call lagi
Kalau dah dapat tak tahu lah excited tahap camne dowh

So aku hantar resume tu ke mane?
Ha... persoalan tu aku terpaksa rahsia kan buat sementara
Dah confirm dapat nanti baru aku akan war war kan
Bukan apa... tak nak overconfident sangat
Takut tak dapat nanti buat malu jerrr

Tapi manager aku dah tahu yang aku ade apply kerja kat tempat lain
Tetibe ko kat facebook dapat friend request
Ohemji sangat ni uolls
Aku dah macam..... kenapa lah ko add aku dowh?
Apa motif ko?
Why now?
Macam tetibe sangat lepas kau dapat tahu aku apply keje kat tempat lain ko add aku kat fb
Rase macam orang penting pulak.. ngeh ngeh ngeh
Haha... tak pasal aku terperasan dah ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...