"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 27, 2011

Jalan2 hantar Pengantin : Sanding Part 2




hi uolls
mesti uolls tensenkan
bila lah cerita kahwin sepupu i ni nak habiskan
dah macam telenovela mexico lak kan
hihi

alolo jangan lah cenggitu uolls
jom layan gambar lagi ek
ape lagi?
moh le kite
hihi

ni gambar sanding
ermm memang nice lah colour orenkan?
ni kalau mas bace mesti mak cik tuh suke hehe
mak cik tu memang gila warna oren

eh lupa nak habaq
adik teman jadi pengapit ropenye
awww

boleh pulak salam camnikan
sempoi..

isteri lebih tinggi dari suami??
murah rezeki katenye
insyaalah

negeri 9 vs kedah

eh.. mak cik ni pon nak enterprem gak ke?
harus lahkan.. ehehe

with dearest cousin
along the jaja

kesian pulak sepupu kecik i sorang ni tak de gambarkan
tepeklah satu
hihi

****bersambung lagi****

1 comment:

YNA HERMOSA said...

skrg mmg musim kawen, hihihi

cantikla oren, sweet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...